شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام‌هاي ارسالي

ساعت دماسنج
+ خدايا دلم که برايت تنگ مي شود با آنکه مي دانم همه جا هستي اما به آسمان نگاه مي کنم چرا که آسمان سه نشانه از تو دارد : بي انتهاست ، بي دريغ است و چون يک دست مهربان هميشه بالاي سرماست !
حتما شرکت کنيد
سوال امروز خيلي اسونه بريد شرکت کنيد . فقط بايد يک شعر طنز بنويسيد
سوال امروزمعرفي کتاب هست مشارکت کنيد
سوال امروز رو هم زدم
+ حجب و حيا آقايان چه فوايدي دارد ؟
حيا يعني رشته نگهدارنده دانه هاي تسبيح ايمان و* نابودي حيا يعني نابودي ايمان مذکر و مونث هم نداره مخصوصا واسه پسراي نوجوان و جوان ضروري تر هست ....*
فوايد اون چيه ؟که نبودش اينقدر مهم به نظر ميرسه
+ هر روز يک حديث يک درس ////.....

امام رضا عليه السلام فرمودند: تزاوَرُوا تحـابـوا و تصـافحُـوا و لا تحـاشمـوا به ديدن يکديگر رويد تا يکديگر را دوست داشته باشيد و دست يکديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد. (بحارالانوار،ج78،ص 347
قالَ الاِْمامُ الْعَسْكَرى(عليه السلام): «لا تُمارِ فَيَذْهَبَ بَهاؤُكَ وَ لا تُمازِحْ فَيُجْتَرَأَ عَلَيْكَ.»: جدال مكن كه ارزشت مىرود و شوخى مكن كه بر تو دلير شوند.
+ هر روز براي فرج مولا دعا مي كنيم

اللهم عجل لوليک الفرج
اللهم عجل لوليک الفرج
+ به نام خدا سلام . من اومدم . خوش اومدم
* هاتف *
سلام بانو...خوش اومدي...شما سالي يه بار مياين!مثه بابا نوئل!: )
هاتف هههههههههههههههههههههههه
سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام من اومدم اما دير اومدم اينگار
+ سلام چه کساني از من يادشونه و منو ميشناسند ؟
چه جالب کسي منو يادش نمياد
+ آيا تبليغات مساوي است با تخريب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حضرت علي عليه السلام اين حقيقت را به زيباترين صورت بيان فرموده است: أَلَا وَ إِنَّ شَرَائِعَ الدِّينِ وَاحِدَةٌ وَ سُبُلَهُ قَاصِدَةٌ اما احكام دين زماني نتيجه‏ بخش خواهد بود كه پيروان آن در عمل به فرامين و احكام سستي نورزند و يا به سبب كسب منفعت شخصي يا گروهي، نظرات و آراي خويش را بر آن تحميل نكنند و هر كس در حد و توان خود از حريم دين محافظت نمايد.
سلام دوستان نظر يادتون نشه
انواع دوستي ها رو مزه کنيد
+ سالها مى گذرد حادثه ها مى آيد. انتظار فرج از نيمه خرداد كشم ساعت 20 / 22 بعداز ظهر روز شنبه سيزدهـم خـرداد ماه سـال 1368 لحظه وصال بـود . قــلبـى از كار ايستـاد كه ميليـونها قلــب را بـه نور خدا و معنـويت احـياء كرده بـود . بــه وسيله دوربين مخفـى اى كه تـوسط دوستان امــام در بيمارستان نصب شده بـود روزهاى بيمارى و جريان عمل و لحظه لقاى حق ضبط شده است. وقتى كه گوشه هايـى از حالات معنوى و آرام

معنوى و آرامـش امام در ايـن ايـام از تلويزيون پخـش شـد غوغايى در دلها بر افكند كه وصف آن جــز با بودن در آن فضا ممكـن نيست . لبها دائمـا به ذكـر خـدا در حـركت بود.
در آخرين شب زندگى و در حالى كه چند عمل جراحى سخت و طولانى درسن 87 سالگى تحمل كرده بود و در حاليكه چنديـن سرم به دستهاى مباركـش وصل بـود نافله شب مى خـواند و قـرآن تلاوت مـى كرد . در ساعات آخر , طمانينه و آرامشى ملكـوتـى داشـت و مـرتبا شـهادت بـه وحـدانيت خـدا و رسالت پيـامبـر اكرم (ص) را زمـزمه مـى كـرد و بـا چنيـن حــالتى بـود كه روحـش به ملكـوت اعلى پرواز كرد . وقتى كه خبر رحلت امــام منتشر شـد
بعدی همه 9 نظر قبلی
در فيلمها و عكسها ببيننـد , در تفسير ايـن واقعيتها درمانده شوند . امـا آنـانكه عشـق را مـى شنـاسنـد و تجـربـه كـرده انـد , مشكلـى نـخواهند داشت . حقيقـتا مردم ايران عاشق امام خمينى بـودند و چـه شعار زيبا و گـويايى در سالگرد رحلتـش انتخاب كرده بـودند كه : عشق به خمينـى عشق به همه خوبيهاست .
در خرداد غم انگيز 68 پروانه وار گرد شمع وجود نازنينت حلقه زد و بار سنگين فراقت را بر اين شانه هاي زخمي شهر قسمت کرد.
يادي از گذشته
تشکر از دوستاني که اين خاطره رو خوندند
+ كلمات قصار امام خميني (ره)
نبايد نگران باشيم که مبادا شکست بخوريم ، بايد نگران باشيم که مبادا به تکليف عمل نکنيم.
مهم براي ما اين است که ما به تکليفمان عمل بکنيم .
همه 7 نظر
کشته بشويم تکليف را عمل کرديم ، بکشيم هم تکليف را عمل کرديم.
ما مي خواهيم اسلام را حفظ بکنيم ، با کناره گيري نمي شود حفظ کرد. خيال نکنيد که با کناره گيري تکليف از شما سلب مي شود ، تکليف دو چندان است.
ساعت دماسنج
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله فروردين ماه
vertical_align_top